مسافرتی گردشگری

کیش | هتل کیش |دیدنی های کیش |تفریحات کیش | تور کیش

مسافرتی گردشگری

کیش | هتل کیش |دیدنی های کیش |تفریحات کیش | تور کیش

سوغات معروف کیش

اگر می خواهید برای سفر نوروزی و یا تابستانی تور کیش را انتخاب کنید حتما با این سوالات روبرو می شوید که اولا سوغات کیش چیست؟ و دوما از کجا بدانیم که این سوغات اصلی ست و کیفیت بالایی دارد؟برای جواب چنین سوالاتی به شما پیشنهاد میکنیم که با ادامه مطلب همراه باشید.

 

1. صنایع دستی جزیره کیش

یکی از مهمترین سوغاتی هر شهر،صنایع دستی آن میباشد که معمولا بدست مردمیان محلی آن شهر ساخته می شود ،در مورد جزیره کیش هم همینطور.صنایع دستی کیش یک از اولویت هایی ست که گردشگران بعنوان سوغات از آن استفاده می کنند و قیمت آنها با توجه به کیفیتشان ارزان است از جمله این صنایع دستی میتوان به گلیم سوزنی (شیریکی پیچ)،سبد و حصیر، کوزه های سفالی، پارچه های گلابتون دوزی و صنایع دستی تهیه شده از پولک، مرجان، صدف،گوش ماهی و بقایای آبزیان مانند آینه ها و جعبه های مزین شده، آویز ها، زیور آلات، مجسمه های ترکیبی و ... اشاره کرد در ضمن معمولا این صنایع دستی را دستفروشان کنار خیابانی عرضه میکنند.

2. ماهی ومیگو کیش

همانطور که می دانید در خلیج نیلگون فارس یکی از مواردی که فروش زیادی دارد ،ماهی و میگو می باشد و همچنین نیز با توجه به فراوانی بودن این جانداران دریایی ،قیمت آنها بسیار مناسب است .پس اگر قصد خرید بهترین سوغات کیش را دارید به سمت دریا رفته و ماهی و میگو تهیه کنید البته نگران بردن آن هم نباشید زیرا برای حمل و نقل ماهی ها از بسته بندی های وکیوم شده استفاده می کنند .از مهمترین ماهیان جزیره کیش میتوان به ماهی تن، سنگسر، ساردین، هامور، سرخو، میش ماهی و مقوا اشاره کرد.

3. شکلات کیش

با توجه به گفتگویی که با گردشگران تور کیش داشتیم ،شکلات کیش جزو یکی از بهترین و مرغوب ترین سوغاتی های کیش بشمار می آید زیرا طعم شکلات های موجود در کیش بی نظیر و قیمت آنها بسیار مناسب است.



4. پوشاک کیش

پوشاک با توجه به قیمت مناسب و کیفیت آن ،جزو یکی از ارزانترین سوغاتی های کیش محسوب می شود و جزیره ی کیش بدلیل اینکه وارد کننده پوشاک و اجناس است ،بسیار مشهور می باشد و عده ای ترجیح میدهند که به جزیره ی کیش رفته و اجناس مغازه خود را از آنجا تهیه کنند .این پوشاک در انواع مراکز خرید کیش و یا در خیابان ها عرضه می شوند و دارای برنای جهانی و اصل می باشند.

علاوه بر موارد فوق از دیگر سوغات معروف کیش میتوان به عسل ، ادویه ،خرما ،قهوه و .. اشاره کرد پس ارزان سفر کنید و سوغات با کیفیت به همراه آورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.