مسافرتی گردشگری

کیش | هتل کیش |دیدنی های کیش |تفریحات کیش | تور کیش

مسافرتی گردشگری

کیش | هتل کیش |دیدنی های کیش |تفریحات کیش | تور کیش

رزرو هتل گامبرون کیش

 اقامت در هتل های 4 ستاره کیش یکی از بهترین کارها برای کاهش هزینه های سفر است البته باید تمیزی و دسترسی هتل را نیز در نظر گرفت . اکثر گردشگران تور کیش ساعات محدودی را در هتل میگذرانند ، بنابراین مایلند هتلی با حداقل هزینه رزرو کنند . یکی از پیشنهادات کارگزاران در کیش برای گردشگران ، هتل چهار ستارهگامبرون می باشد .هتل گامبرون در کیش علاوه بر قیمت مناسب ، دسترسی راحتی به  بازار زیتون دارد و این هتل فضای سبزی زیبا همراه با آبنماها و آلاچیق های شیک و دلنواز دارد.

هتل ها برای خود ویژگی هایی دارند که دقیقا همین ویژگی ها باعث تمایز آنها و برتری یکی نسبت به دیگری می شود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از نکات مربوط به خدمات هتل‌ها آشنا کنیم. با وبلاگ بی نظیر معرفی هتل همراه باشید.


  
ادامه مطلب ...

عکسهای هتل خاتم کیش

 هتل های یک ستاره  جزیره کیش  اغلب از طرف گردشگرانی که قصدشان از سفر به این شهر ، تفریح و گردش می باشد مورد استقبال قرار می گیرد. این هتل ها هر چند امکاناتی پایین تر از هتل های 2 و 3 ستاره دارند اما قیمتشان مناسب تر بوده و اقامت در آن ها به منظور صرفه جویی در هزینه ها توصیه می گردد . یکی از این اقامتگاه ها ، هتل خاتم کیش می باشدا ین هتل در بلوار میر مهنا واقع شده است در سال 1376 در نزدیکی بازار عربها و ساحل ساخته شده است و تنها 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

  ادامه مطلب ...

بهترین زمان سفر به کیش

 یکی از مهمترین عوامل موثر در تعیین زمان سفر ، آب و هوای مقصد است . کیش از جمله شهرهایی است که می توانید در هر فصلی به آن سفر کنید . چون آب و هوا در سراسر کیش متفاوت است . در ماههای آذر تا فروردین بهترین زمان سفر به کیش ست چرا که در این ماهها می توانید از تفریحاتی مثل غواصی و قایق سواری لذت ببرید و تور کیش ارزان را در هر زمانی از سال می توانید ،انتخاب کنید.

جزیره کیش یکی از نقاط  توریست پذیر چه درمیان مردم داخل ایران وچه درمیان توریست هایی که از خارج از کشور ایران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند؛ است. این جزیره در تمامی فصول سال مهمانان خود را دارد زیرا هم بسیار از نظر طبیعی زیبا است وهم تمامی امکاناتی که یک توریست در طول مسافر خود به آن نیاز دارد یا برایش مهم است در این جزیره وجود دارد.همچنین هتل های کیش  بسیار خوب با امکانات استاندارد در این جزیره نیلگون وجود دارد که خیال مهامانان این جزیره از نظر محل اقامت راحت می کند.  در این مقاله به معرفی مختصر چند هتل در جزیره کیش پرداخته ایم که شاید اقامتگاهی مناسب برای سفر تابستانی شما باشد. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید با ما همراه باشید تا با مناسب ترین هتل های جزیره کیش آشنا شوید.

نوروز کیش فصل پربار گردشگری جزیره کیش است و پروازهای ارتباطی گاهی به دو برابر میزان همیشگی افزایش می‌یابد و ظرفیت هتل‌ها جوابگوی همه گردشگران نیست. برای سفر در نوروز باید قبلاً اقامتگاه خود را رزرو کرده باشید و یا آماده‌ ی گذران شب در کمپ‌ های نوروزی باشید.




منبع : kishtor.com